De jongens zijn terug voor hun grootste en meest gewaagde project tot nu toe in Otoko Cross: Pretty Boys Dropout! Otoko Cross: Pretty Boys Dropout brengt met 45 levels blokpuzzelactie 9 'otokonoko'-personages in meisjeskleren bij elkaar, elk met hun eigen achtergrondverhalen die je kunt ontdekken en een garderobe van steeds sexyer wordende outfits om te ontgrendelen.