PPA Pickleball Tour 2025
Of je nou diepe strategieën toepast om je tegenstander te verslaan met een Erne, of je reflexen test in een firefight tegen Anna Leigh Waters en Ben Johns, dit spel biedt alles waar je dol op bent in de snelst groeiende sport in de VS!