Party Golf
Sla gelijktijdig af in een psychedelische 2D-wereld met bevredigend simpele fysica, maar dan in een krampachtige race naar de hole. Het is onmiddellijk plezier met eindeloze afwisseling. Er zijn talloze spelcombinaties, van enorme bananenballen tot turbo power-ups. Dit spontane feestje zet vriendschappen op het spel terwijl iedereen gelijktijdig roept: “Nog één rondje!”