Party Trivia
Speel tegen elkaar met Party Trivia en test elkaars snelheid door zo snel mogelijk de vragen te beantwoorden om punten en het spel te winnen.
Met meer dan 7000 meerkeuzevragen in vier briljante categorieën zal geen spel hetzelfde zijn.
Party Trivia is partygaming op z'n best. Het is simpel en snel op te pakken en het laat iedereen op het puntje van z'n stoel zitten.
Party Trivia is een fantastische manier om je tijd te besteden. Ervaar thuis een geweldige show met vrienden en familie van elke leeftijd.
Vermaak de kinderen tijdens hun vakantie of test iemands algemene kennis: Party Trivia is een leuke, snelle triviaquiz die makkelijk te spelen is. Dit is een briljante manier om een leuke middag te hebben met familie en vrienden.