Pathfinder: Wrath of the Righteous - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Creëer elk denkbaar personage, dankzij de flexibiliteit, rijkdom en diepte van de Pathfinder First Edition-regelset. Kies uit 25 klassen, 12 rassen en meer dan duizend spreuken, prestaties en vaardigheden die bij jouw speelstijl passen.
Geniet van twee typen gevechten terwijl je vijanden verslaat: realtime met pauzeknop of beurtelings. Wissel gemakkelijk tussen beide, zodat je elke situatie zo snel (of langzaam) kunt aanpakken als je wilt. De unieke Pathfinder-regelset laat je ook geavanceerde gevechtstechnieken uitvoeren, zoals gevechten te paard. Gebruik ze verstandig!
En cast van meer dan 10 unieke metgezellen staat klaar om zich bij je aan te sluiten. Verdien hun vertrouwen en respect, dan zullen ze je door dik en dun steunen. Maar als je ze tegen de haren instrijkt... dan is het misschien beter om uit elkaar te gaan.
Je hebt meer dan een groep avonturiers nodig om het land te zuiveren van zijn demonische plaag. Voer het bevel over de kruisridders en leid ze naar de overwinning. Regisseer zowel de strijd strategisch van bovenaf als op het slagveld zelf in een nieuw, tactisch gevechtsspeltype.
Verken negen unieke Mythische paden: verkrijg buitengewone vaardigheden en geef vorm aan alles dat volgt. Jouw keuzes veranderen je mogelijk in een hemelse engel, een razende demon, een machtige zielenzuiger, een sluwe beduvelaar, een buitenaardse Aeon, een opstandige Azata, een wijze gouden draak, een onverzadigbare Zwerm die loopt... of blijf sterfelijk en beloop een zwaar pad om een levende legende te worden.