De wereld van avontuur wacht op je! Zeil Ahoy!
Let op: het legpuzzelspel vereist geen taalvaardigheid! Het is dus speelbaar voor elk kind in de hele wereld!
Elke succesvol opgeloste puzzel wordt beloond met een minigame die barst van de ballon, waar een verscheidenheid aan verschillende effecten op je wachten. Een geanimeerd 3D-dierkarakter beloont je en motiveert je om alle puzzels in het spel op te lossen.
Aan ouders: houd onze gamebundels in de gaten, waarmee u een aanzienlijk bedrag kunt besparen in vergelijking met het afzonderlijk kopen van onze games!