Plastomorphosis
Plastomorphosis — retro horrorgame die een verhaal vertelt over een gewone burger die is geëvacueerd naar Modern-City, probeert te overleven en de nieuwe realiteit omarmt als "nieuwe burger".
■ De regering van de Soeverein in de Nexus Toren en zijn uitrusting bieden bescherming tegen elke vrijlating van donkere energie van Re.Surs, daarom moet, om een noodsituatie te vermijden, elke nieuwkomer gescreend worden op resterende donkere energiestraling.
■ Geniet alstublieft van uw verblijf, maar om uw evacuatieproces comfortabeler te maken volg de instructies van de Administratie en Soldaten van Soeverein.
■ ervaring geïnspireerd door retro survival horror titels: vaste (aka filmische) camerahoeken, tank besturing (modern-one zal ook beschikbaar zijn)