Exclusief in de Explorer Edition
Verken onbekend terrein, ontmoet nieuwe personages en reis door de Milky Way Globe om medaillons te verzamelen en een echte Master Explorer te worden!
Een soundtrack en een digitaal boek met illustraties die je kunt vrijspelen. Er zijn ook nieuwe outfits, hoofddeksels, ondersteuning voor de Joy-Con en HD-trilfuncties!