Puzzle Puppers
Puzzle Puppers is een puzzelgame waarin je schattige hondjes moet uitrekken om ze naar hun eetbakjes te leiden. Eenvoudig te begrijpen, maar moeilijk te beheersen, dankzij de bedrieglijk eenvoudige puzzels en technieken.
Bevat 80 levels die een uitdaging bieden voor iedereen, of je nu af en toe een puzzeltje doet of een ware fanaat bent.