Quest of Dungeons
Quest of Dungeons is een turn-based dungeon crawler met een artistieke 16-bit retro-look.
Kies een rol als krijger, magiër, assassijn of sjamaan en verken kerkers, versla vijanden en verzamel alles wat je nodig hebt om te overleven.
Leer nieuwe vaardigheden uit boekdelen die je op je avonturen vindt, en verkoop gevonden voorwerpen in winkels.