Quick Race
Alles wat je hoeft te doen is heel eenvoudig - race en haal elke andere auto op de baan in om de race te winnen! Quick Race is een eenvoudig racespel waarin je kunt strijden tegen de AI of op een splitscreen met je vriend.
"Quick Race" is zeker geen simulatiespel, maar de besturing is ontworpen om het echte sturen zo nauwkeurig mogelijk na te bootsen. Vergeet niet om aardig te zijn voor de andere auto's, anders zullen ze niet aardig voor jou zijn en kun je uiteindelijk tegen een muur botsen of van de baan af gaan. Dus waar wacht je nog op? Pak de sleutel en steek hem in het contact van je racer!