ROBOTICS;NOTES DaSH
Het eiland Tanegashima bereidt zich voor op het Zomerfestival. Via Nae Tennouji, een kennis van JAXA, maakt Kaito Yashio kennis met Itaru Hashida uit de STEINS;GATE-serie. Itaru beweert een rondreis over het eiland te maken, maar na verloop van tijd begint hij zich nogal vreemd te gedragen ... Ondertussen beginnen overal om hen heen verontrustende incidenten te gebeuren; voorbodes van een gebeurtenis die de wereld opnieuw in chaos zal storten.
Tijdlijnen convergeren - Itaru Hashida (Daru), een geliefd personage uit de STEINS;GATE-serie, speelt een ingewikkeld deel van het verhaal in DaSH, waardoor dit een must is voor fans van Science Adventure.