Radical Rex (QUByte Classics)
Kom hangen met Radical Rex. Hij is de radicaalste, slechtste vuurspuwende Tyrannosaurus die ooit prehistorische bestrating heeft verscheurd! Deze bad-boy-on-wheels is erop uit om het dinosaurusras te redden.
Bekijk Rex thrashin 'op zijn board, sport zijn vlammende adem, barst uit met moordende jump-kicks, slingert op wijnstokken en blaast schermschuddend gebrul uit. Uitstekend!
Rex laat je grooven terwijl je hem langs twintig van de gemeenste prehistorische narren laat bewegen om zijn dino-wereld op zijn kop te zetten. Niet lief voor Rex - want hij is te hip om uitgestorven te zijn!