Railway Islands - Puzzle
Een minimalistische en ontspannende ervaring met een unieke uitstraling. Jij bent de manager van een spoorlijn die verantwoordelijk is voor het leveren van middelen aan eilandbewoners, bewoners van een groep verre eilanden. Maak een veilig pad en lever alle middelen naar de kleine steden op de eilanden.