Rally Race Car Simulator Poly : World Driver Arcade Real Driving Games Sim
Rally Race Car Simulator Poly is een racegame die de ervaring van het besturen van een rallyauto simuleert door vier locaties en negenendertig circuitniveaus uit te dagen. In deze game kruipen spelers achter het stuur van verschillende krachtige rallyauto's en navigeren ze door verschillende omgevingen, waaronder racen op schepen, steden en eilanden. De game biedt realistische fysica en bediening, waardoor spelers het gevoel krijgen in een echte sportwagen te rijden. De uitdaging van de speler is om door krappe bochten, sprongen en andere obstakels te navigeren terwijl hij probeert de controle over zijn auto te behouden. Om nieuwe en krachtigere auto's te krijgen, moet je eerst de finishlijn passeren. De game heeft ook snelheids- en vibratie-effecten, waardoor de speler de sfeer van de game kan betreden. Rally Race Car Simulator Poly is een snel en verslavend spel dat perfect is voor fans van racen en autorijden.