Reigns: Complete Set
Reigns: Kings & Queens omvat zowel bekroonde games als Reigns and Reign: Her Majesty. Zit op de troon als een welwillende (of kwaadwillige) vorst van de moderne tijd en veeg je koninklijke besluiten naar links of rechts om je wil op te leggen aan het koninkrijk.
Deze game is geïnspireerd door het populaire Chinese epos 'Roman van de Drie Koninkrijken' en laat spelers de turbulente laatste jaren van de Han-dynastie beleven. Spelers krijgen te maken met de vele facties, oorlogen en helden van de saga terwijl ze er doorheen swipen om cruciale beslissingen te nemen, op het juiste moment met het juiste leger samen te werken, macht te verwerven en meer.
Ontdek nieuwe manieren om te genieten van het unieke op kaarten gebaseerde swipemechanisme van deze franchise terwijl je de vele geheimen van de uitgebreide verhaallijn onthult, strategie gebruikt in turn-based gevechten en vele onverwachte minigames kunt spelen.
Als intergalactische indierockband willen jullie sterren worden tussen de sterren, en reizen je van planeet naar planeet en optreden na optreden op de zoektocht naar roem en rijkdom. Speel in lokale (en niet zo lokale) clubs in de Melkweg, werf onderweg buitenaardse bandleden, en rock de kosmos! Zorg er wel voor dat je de hulpbronnen van je schip bijhoudt en je bemanning onder controle houdt terwijl je op ruimtetournee bent, want één verkeerde beslissing tussen de sterren kan je einde betekenen!