Retro City Rampage DX
In Retro City Rampage DX viert de misdaad hoogtij. Besteel burgers, pak hun auto's af en ga op de loop voor de politie! Verken de stad en voltooi missies, of laat een spoor van vernieling achter met je wapens, power-ups en voertuigen!