Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries
Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries is een tweedimensionale platformgame met een verbluffend, op psychologie gebaseerd levelontwerp, unieke eindbaasgevechten en een meeslepende, ondoorgrondelijke soundtrack.
Robbie wordt wakker in een onbekende kamer, waar een kleine geest hem vertelt dat hij de mensheid moet redden.
Kies het moeilijkheidsniveau waarmee je wilt spelen, maar weet dat Robbie Swifthand dé game is om het tot platformmeester te schoppen!
Deze stand raden we alleen aan als je al een tijdje geen platformgames hebt gespeeld, of als dit je eerste platformgame is.
De stand Insanity is alleen bedoeld voor ervaren spelers. We raden je UITDRUKKELIJK aan om eerst de stand Hard te spelen, voordat je aan Insanity begint!