Robby's Adventure
Robby's Adventure is een side-scroller platformgame waarin je een robot genaamd Robby door talloze obstakels en uitdagingen loodst. Soms zal het te gemakkelijk zijn en soms erg moeilijk. Soms moet je vertragen en soms rennen met al je benen.
De jongen speelde heel graag met Robby, maar toen het ongeluk eenmaal gebeurde, was Robby gebroken.
De fabrieksmanager realiseerde zich al snel dat dit meer dan speelgoed was en besloot het speelgoed niet aan de jongen terug te geven. Hij wilde Robby onderzoeken en voor zijn eigen doeleinden gebruiken.