Rough Justice '84
In dit op een bordspel geïnspireerde strategiespel voor één speler moet je puzzels oplossen en dobbelstenen en kaarten gebruiken om je privébeveiligingsagentschap succesvol te leiden. Adviseer je agenten als ze te maken hebben met beveiliging, het terugvinden van voortvluchtigen, terugname zaken, en meer.
Elke agent heeft 5 stats met verschillende waarden, variërend van 0 tot 5. De waarde komt overeen met het aantal dobbelstenen dat wordt toegekend bij het uitvoeren van een stat roll.
Sommige zaken bieden gevarieerde en meeslepende gameplay met genre- en tijdperk-specifieke puzzels (lees: minigames). Ze zijn een mengeling van cryptogrammen, digitale en analoge mechanica: zowel op reflexen gebaseerde als wiskundige uitdagingen.
Door kaarten te gebruiken, worden stat waardes tijdelijk verhoogd voor dobbelsteen worpen. Gear Cards hebben een tierwaarde die de zeldzaamheid van de kaart aangeeft, evenals een duurzaamheidsfactor, die aangeeft hoeveel keer de kaart in totaal gebruikt kan worden voordat deze uit de inventaris wordt verwijderd.
Om de kanker die aan de stad knaagt uit te roeien, gebruik je alle macht en middelen die je tot je beschikking hebt: van je agenten en de nauwkeurige bewakingstechnologie uit het verleden tot vrienden op hoge plaatsen.
Maar kijk uit - achter de gordijnen van deze strijd voor gerechtigheid, speelt zich een veel groter verhaal af. Een geheime organisatie met grote ambities verspreidt haar invloed over Seneca City, en heeft jou in haar vizier."