Vierduizend jaar vóór het Galactic Empire zijn honderden Jedi-ridders gesneuveld in de strijd tegen de meedogenloze Sith, en jij bent de laatste hoop van de Jedi-orde. Kun jij de fenomenale macht van de Force beheersen en de Republiek redden? Of val je voor de verleidingen van de Dark Side?