Sakura Magical Girls
Taichi heeft het moeilijk. Hij heeft schulden en geen andere opties, dus moet hij wel een slecht betaalde baan als schoonmaker aannemen.
Later duikt er een derde meisje op, dat hem werk aanbiedt dat echt anders is dan hij gewend is.
Zal hij de verleiding weten te weerstaan en het kwaad kunnen verslaan dat de badplaats overneemt?
Yuki is iemand die met heel haar hart gelooft in haar missie als magisch meisje. Ze is energiek en doet alles met ware passie.
Hikari is aardig en een stuk nuchterder. Hoewel ze geniet van haar werk als magisch meisje, lijkt ze het als elke andere baan te beschouwen.
Hoewel Ayame een magisch meisje is, haalt ze haar kracht niet uit liefde. Ze heeft een dominante persoonlijkheid en lijkt het leuk te vinden om Taichi te plagen. Weerspiegelen haar daden en woorden echt wie ze werkelijk is?