Het verhaal
Een kwaadaardige ninja heeft je vrienden ontvoerd. Je moet perkamentrollen verzamelen om je vrienden te vinden en te redden. Tijdens je avontuur speel je als verschillende ninja's. Elke ninja heeft een andere vaardigheid: de groene ninja heeft een dubbele sprong, de paarse ninja kan sprinten en de grijze ninja heeft een dashbeweging (waarmee hij tijdelijk onkwetsbaar is).
Je kunt de Game Manager ergeren door geheimen of bugs in de game te vinden. Uiteindelijk zal hij het zat worden dat je het level probeert te breken, en je naar het volgende sturen.