Self gunsbase
De Anomalous Locations Research Company heeft je een brief gestuurd om het Anomalous Forest te bezoeken en een speciale stralingssteen te vinden. Je ontmoet echter groene creaties en ontrafelt het langetermijngeheim van het bedrijf.