Zie je 't zitten?
Stap in de gepoetste schoenen van The Cleaner, een beroepsschoonmaker die plaatsen waar misdrijven zijn gepleegd opruimt voor de maffia. Er is geen business zoals de schoonmaak-business, en op dit moment loopt het allemaal op rolletjes...
Keer terug naar de jaren 70 en sluip rond op het plaats delict zonder de aandacht van de politie te trekken. Verwijder bloed, laat lijken verdwijnen en verberg bewijsmateriaal in deze stijlvolle 2D-stealthgame vol actie!