Shadow Bug
Jij bent de supersterke ninjaheld Shadow Bug! Red je bos van de kwaadaardige fabriek door monsters in stukken te hakken. Baan je als de ultieme ninja een weg door even prachtige als verrassende landschappen, tjokvol actie en avontuur.