Shadow of the Ninja Reborn - Deluxe Edition
Onze onverschrokken helden Hayate en Kaede hebben een enorme visuele upgrade ondergaan sinds hun originele 8-bit modellen. En dat zijn niet de enige verbeteringen: van de dodelijke vijanden tot de net zo dodelijke levels, elk onderdeel van deze titel is trouw nagemaakt met verbluffende sprites.
Dus hul jezelf in de schaduw en hak je een weg door de verraderlijke betonnen jungle van de toekomst in dit duistere actiepareltje, Shadow of the Ninja - Reborn!
5 volledig opnieuw gemaakte levels met verraderlijke vallen en uitdagende platformpuzzels. Plus een compleet nieuw 6e level!
Speel terwijl je luistert naar de gitaarriffs en snelle retrodeuntjes van de legendarische Hiroshi Iwatsuki en Iku Mizutani.