Shephy
Shephy is een kaartspel voor de Nintendo Switch voor één speler met grappige illustraties waar je niet genoeg van zult krijgen!
Het belangrijkste doel in deze game is om een kudde van 1000 schapen te fokken. Gebruik de juiste kaartencombinaties om je doel te bereiken voordat de stok kaarten drie keer leeg is.
In de spelstanden Tutorial en Practice Mode kun je vertrouwd raken met de regels van Shephy.
In de Challenge Mode kun je eindeloos veel schapen fokken. Zorg dat je kudde zo groot mogelijk wordt voordat de stok drie keer leeg is.
Ontdek het verhaal van Shephy in de speciale stand Post Love. In deze stand gelden voor ieder deel van het verhaal speciale regels, zodat de game afwisselend blijft.