Shopping Clutter: Winter Break
Neem het op tegen talloze kleurrijke niveaus, waar de items die je nodig hebt verborgen zijn rond, naast en onder veel andere dingen! Train je scherpe ogen terwijl je zoekt naar bijpassende paren, sets van drie, items die voldoen aan categorieën zoals type en kleur, en meer. Ontcijfer vervolgens prachtige afbeeldingen in tegel- en schuifpuzzels.
Deze 5 spellen uit de Shopping Clutter-serie van JetDogs zullen je zeker verrassen en verrukken!
Dit jaar zetten de Walkers een prachtige boom op. Maar het versieren ervan is nog niet zo eenvoudig... Help ze de beste versieringen voor hun kerstboom te vinden en red de kerst van de Walkers in Shopping Clutter: Christmas Poetree.
Dan, net toen de Walkers een uitstapje aan het plannen waren, staan oom Rat en tante Schaap bij hen aan de deur... met kaartjes voor een kerstcruise! Sluit je aan bij de familie, reis de wereld rond en ga aan land om de bezienswaardigheden te bewonderen. Keer vervolgens terug naar huis om Kerstmis te vieren in Shopping Clutter: Christmas Cruise.
Sluit het winterseizoen af met Shopping Clutter: Winter Garden. Oom Rat wil een kas opzetten waar zijn geliefde vrouw tante Schaap het hele jaar door haar bloemen kan laten groeien. Het is behoorlijk moeilijk om groene planten te vinden in de winter, maar de Walkers zullen tante Schaap pas in de lente een blauw gevoel geven!
Maar de herfstvakantie mag natuurlijk niet ontbreken! De Walkers hebben besloten een feest te organiseren in Animalville, en als echte expert op het gebied van Thanksgiving Day-tradities kwam de goedhartige oom Tom Turkey helpen. Doe mee met het plezier in Shopping Clutter: A Perfect Thanksgiving!
Eindelijk... bloeit de liefde in Shopping Clutter: Love is in the Air! Omdat Valentijnsdag niet alleen Valentijnsdag is... het is ook de verjaardag van meneer en mevrouw Walker! Er is zoveel te doen: cadeautjes kopen, versieringen uitkiezen en ophangen, maar ook Valentijnsdagkaarten uitzoeken en versturen!
Sluit je aan bij de familie Walker in het rustige stadje Animalville, en je zult zeker een leuke tijd hebben!