Twee spelers kunnen samen spelen door ieder een Joy-Con te gebruiken. Je kunt op deze manier ook in je eentje tegen de computer spelen.
Je kunt gegevens van maar liefst 100 wedstrijden opslaan. Door de spelgegevens te laden kun je vanaf een gewenste positie verderspelen.