Breng je bemanning op orde, kies een missiechip en begin je eigen Sky Caravan!
Neem de tijd om je betrouwbare kok Barto, de (vaak roekeloze) piloot Kleber en de bekwame ingenieur Jackie te leren kennen. Deze jongens zullen je door dik en dun volgen, en het is jouw taak om ze veilig te houden. Jouw keuzes zullen hun lot op meer dan één manier beïnvloeden.
Ohh... ik vergat te vermelden dat je met je hoofd in de schulden zit. Beheer uw fondsen om uw onderhoudskosten te dekken en betaal de woekeraar terug die op u uit is. Ofwel dat ofwel pak je hem eerst!