Sky Survivors
Sky Survivors is een arena shooter roguelite. Kies uit verschillende vaardigheden, speel unieke personages en wapens vrij. Bouw "stairway to heaven" - een toren in de lucht, waarvan elke verdieping je personage een unieke bonus geeft. Creëer je eigen overpowerde build om te overleven tegen hordes monsters!