Skyforge
Skyforge is een online actiegame geïnspireerd door sciencefiction en fantasy, gesitueerd in een adembenemend universum vol goden en monsters. Als een Immortal van Aelion kun je een team vormen met spelers uit de hele wereld om geweldig verhalen te ontdekken, onbekend terrein te verkennen en een reusachtige, steeds veranderende wereld te verdedigen tegen een invasie!
Neem je intergalactische avonturen met je mee! De op sessies gebaseerde gameplay maakt het makkelijk om te spelen tijdens het reizen, tijdens je lunchpauze of wanneer je thuis lekker luiert. Pak het op en speel wanneer en waar dan ook: Aelion wacht op je!
Immortals gebruiken ongelofelijke magie en unieke vaardigheden, en je kunt schakelen tussen 19 ontgrendelbare klassen om er optimaal van te genieten. Ga uit je plaat met de killer-loopjes van de Soundweaver, beteugel de kracht van de natuur met de Grovewalker, of zet Aelion in vuur en vlam met de Firestarter!
Invasies zijn tijdelijke seizoensevenementen die je vaardigheden echt op de proef stellen. Wanneer wezens uit de diepste krochten omhoog kruipen, indringers van voorbij de sterren en kwaadwillende avatars die uit zijn op de verwoesting van Aelion neerdalen, moet jij opstaan en vechten! Haal de Invasion Pass om speciale beloningen te verdienen, inclusief exclusieve in-game cosmetische items.
Skyforge is gratis om te downloaden en spelen. Er zijn regelmatig updates voor, zodat je dag en nacht zonder beperkingen kunt blijven avonturieren!