Space Crew & Bomber Crew Bundle
Dit is Space Crew: Legendary Edition. De legendarische en uitdagende strategische simulatiegame waarin je als solospeler moet zien te overleven!
Jij bent gezagvoerder in de United Defense Force en baas van je eigen sterrenschip. Rekruteer nieuwe bemanningsleden, pas je schip aan en ga op pad om de ruimte te verkennen en de aarde te verdedigen tegen de mysterieuze buitenaardse dreiging die de Phasmids worden genoemd! Er liggen verschillende uitdagingen in het verschiet. Je raakt bemanningsleden kwijt, je moet gevaarlijke missies ondernemen en galactische legenden worden geboren!
Bomber Crew is een simulatie van de strategische bommenwerpers uit de Tweede Wereldoorlog, waarbij het bereiken van je doel net zo belangrijk is als het in leven houden van je bemanning, aangezien de dood permanent is!