Spacecats with Lasers is de ultieme vechtgame in het kattenuniversum! Vecht tegen de kwaadaardige ruimteratten die in golven op je afkomen, en probeer de mopskoning te verslaan!
Spacecats with Lasers heeft verschillende moeilijkheidsgraden, dus of je nou zin hebt in een ontspannen potje schieten of in een zenuwslopende strijd op leven en dood, er is voor ieder wat wils!