Sparkle 2
Sparkle 2 is een prachtig gepolijste puzzel-shooter boordevol actie, schitterende graphics, indrukwekkende power-ups en een meeslepende soundtrack. Combineer de ballen voor ze in de afgrond vallen en verken mysterieuze en adembenemende landen!