Sparkle 3 Genesis
Duik in de wonderlijke wereld van Sparkle en neem de evolutie in eigen handen. Ontdek een surrealistische oceaan vol leven, met de perfecte omstandigheden om te groeien en evolueren.
Sparkle 3 Genesis is een prachtige visuele ervaring waarin je het lot bepaalt van een enkel, curieus organisme. Laat je meevoeren door de betoverende ambient-soundtrack en verken 12 droomachtige levels. Reis door de uitgestrekte oceaan op zoek naar micro-elementen en evolueer van een klein stipje tot een machtige Sparkle. Bepaal zelf wat je Sparkle wordt: een snelle en meedogenloze jager, een vredige planteneter of iets ertussenin.
Elk element dat je eet is van belang - het beïnvloedt Sparkle's groei en zijn vaardigheden, evenals zijn zwaktes en sterke punten. Besteed je micro-elementen in de genetische winkel om je Sparkle geheel naar eigen wens vorm te geven, met een vrijwel onbeperkt aantal mogelijkheden om hem genetisch te manipuleren.