Spider Solitaire F
Spider Solitaire F is het eerste deel in onze “F” (Flyhigh)-reeks. Het is ons doel om het plezier en de uitdaging van klassieke games naar de Nintendo Switch te brengen.
Spider Solitaire F bevat verschillende uitdagingen, van makkelijk tot zeer uitdagend. In totaal zijn er 100 sets om op te lossen.
Spider Solitaire F is ideaal voor rustige, kalme momenten met de Nintendo Switch, of je nu onderweg speelt of op de tv.