SpongeBob SquarePants: Bundle
Kunnen we, kinderen? De cultklassieker is er weer in spongetastische glorie! Speel als SpongeBob, Patrick en Sandy en laat de boosaardige Plankton zien dat misdaad minder loont dan Meneer Krabs als salaris betaalt. Wil je met je machtige bellen Bikinibroek redden van razende robots? Natuurlijk wil je dat! Bungeejumpen in je onderbroek? Waarom niet? Wil je in een nieuwe multiplayermodus samenwerken? Ga je gang!
Zeemeermintranen die wensen kunnen vervullen in handen van SpongeBob en Patrick... Wat kan daar nou verkeerd gaan? Oké, de krachten die het universum helemaal bijeen houden kunnen helemaal bezwijken, waardoor er portalen worden geopend in Wenswerelden waar allemaal ridders, cowboys, piraten en prehistorische slakken uit stromen. Maar dat is geen probleem voor iedereens favoriete spons... als die het juiste pak aanheeft! Iedereen, doe de Cosmic Shake!