Street Basketball Club: Sport Throw Simulator
De regels van het spel zijn simpel: je moet een basketbal in de basket gooien en punten verdienen.
Maar niet alles is zo eenvoudig. De bal gehoorzaamt aan alle wetten van de natuurkunde, dus je moet al je vaardigheden en concentratie gebruiken om recht in de basket te komen. Met elk niveau groeien je vaardigheden, maar ook de complexiteit van de niveaus. Maar we geloven in jou - je wordt zeker een basketbalmeester!