Subsurface Circular
Een detective die gestationeerd is op de Subsurface Circular onderzoekt een reeks verdwijningen onder de arbeiders in de stad. Verzamel woorden en zinsdelen en gebruik ze in dialoogpuzzels om de geheimen van de wereld te ontdekken en de toekomst te bepalen.
Bithell Games, geïnspireerd door klassieke avonturengames en moderne dialoogsystemen, heeft een verhaal gecreëerd dat je in één keer uit kunt spelen en dat rekening houdt met jouw tijd en intelligentie.