Super Ping Pong Trick Shot
Gebruik de linkerstick als normale besturing of kies de interactieve bewegingsbesturing om het gooien van een bal te simuleren.
Naast de singleplayerstand en Time Attack-stand is er ook een stand voor twee spelers! Neem het tegen elkaar op om te zien wie het grootste aantal balletjes in een glas kan gooien, en gebruik speciale voorwerpen om te winnen van je tegenstander!