Survive! MR.CUBE
Survive! MR. CUBE is een actiegame waarin Mr. Cube moet ontsnappen uit een onbekende wereld om zijn leven terug te krijgen. In deze willekeurig gegenereerde wereld moet je overleven door gebruik te maken van unieke kubuspersonages en verschillende wapens.
Hij wordt wakker in een onbekende dimensie en heeft alleen een wapen. Misschien dat hij kan ontsnappen via de dimensiepoort, maar de monsters zijn een gevaarlijk obstakel.