Tales From Space: Mutant Blobs Attack
Een puzzelplatformgame van gigantische proporties, met in de hoofdrol een norse blob met een onverzadigbare eetlust. Evolueer van een kleine gevangen blob tot een gigantische stedenverslinder. Speel 24 uitgebreide levels, inclusief vijf top-down bonuslevels met kantelfuncties.