The Flame in the Flood: Complete Edition
The Flame in the Floods: Complete Edition is een wildernis-overlevingsgame waarin een meisje en haar hond te voet en met een vlot over een procedureel gegenereerde rivier reizen.
Scharrel hulpmiddelen bij elkaar, maak gereedschap, behandel aandoeningen, vermijd vijandige wilde dieren en blijf vooral gezond in een gevaarlijke wildernis. Deze Complete Edition bevat verscheidene gameplay-verbeteringen en een Director's Commentary-spelstand.
The Flame in the Flood bevat ook een originele soundtrack van de geliefde alt-countryrocker Chuck Ragan, samen met The Camaraderie, The Fearless Kin en andere speciale gasten.