The Forgotten City - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
The Forgotten City is een mysterieuze avonturengame vol verkenning waarin je zelf conclusies moet trekken. Geniet van de remake van de veelgeprezen mod die een nationale Writers Guild-prijs won en ruim 3 miljoen keer werd gedownload.