The Gecko Gods
The Gecko Gods is een relaxte puzzelplatformer over een kleine gekko die een mysterieus eiland verkent op een missie zijn om een vriend te redden. Met unieke, meeslepende gameplay waarbij je alles kunt beklimmen, los je eeuwenoude raadsels op en klauter je door de afbrokkelende ruïnes van een ingestorte samenleving - en als je onderweg honger krijgt, eet dan wat insecten.
Met soepele acties, een prachtige originele soundtrack en gameplay zonder veel gevechten is The Gecko Gods een sfeervol avontuur in de diepten van een in de tijd verloren gegane samenleving.
Ontspannen verkenning? Breinkrakende puzzelplatformgame? Verzamelaar? Ontdek het eiland en alles wat het te bieden heeft, verken urenlang voor de lol, of speel gewoon het campagneverhaal.