The House of Da Vinci 2
Het langverwachte vervolg op The House of Da Vinci is eindelijk gearriveerd. Sluit je aan bij meer dan 1 miljoen spelers van over de hele wereld en duik in het 3D-puzzelavontuur met een uitstekende beoordeling van 4,8 / 5.
Kruip in de huid van Giacomo, de leerling van het Renaissance-genie, Leonardo da Vinci. Verken de wereld vol puzzels, mechanische gadgets en geestverruimende uitvindingen. Reis door de tijd en zie een reeks mysterieuze gebeurtenissen die tot de grootste ontdekking in de menselijke geschiedenis hebben geleid.
Ga niet alleen terug in de tijd om mysteries en verborgen voorwerpen uit het verleden te onthullen – gebruik unieke Oculus Perpetua om het heden op een significante manier vorm te geven.
Navigeer nog intuïtiever door betoverende locaties. Alle spelbedieningen zijn opnieuw ontworpen en geoptimaliseerd om zo intuïtief mogelijk aan te voelen.
Een plezier voor alle zintuigen: het hele verhaal wordt nu volledig verteld. Kippenvel is onvermijdelijk.
Waaronder degene die Leonardo da Vinci's creatie van het beroemde Het Laatste Avondmaal toont.