The Infectious Madness of Doctor Dekker
JIJ bent een psychiater en probeert een moord op te lossen terwijl je de eigenaardige patiënten van de onlangs overleden dokter Dekker behandelt. Stel vragen en verzamel het bewijsmateriaal terwijl je de identiteit van de willekeurig gegenereerde moordenaar achterhaalt en je probeert om opheldering te krijgen over de chaos die is achtergelaten.
The Infectious Madness of Doctor Dekker is een moordmysterie dat de spelers volledige vrijheid geeft om verdachten te ondervragen doordat ze hun eigen vragen kunnen typen of de vragen van een vooraf bepaalde lijst kunnen kiezen.