The Last Hero of Nostalgaia
The Last Hero of Nostalgaia is een satirisch actie-avontuur, gedreven door een duister verhaal, dat zich afspeelt in een ongelooflijk rijke en complexe wereld.
Nostalgaia, de wereld van videogames, stort in en verandert in een mysterieuze pixelatie, waarbij alles wegebt wat ook maar enigszins natuurlijk is. Zelfs onze meest gekoesterde game-herinneringen wacht kennelijk slechts vergetelheid. Maar terwijl de lampen dimmen, de frames afnemen en de wereld op de rand van de afgrond staat, ontstaat er hoop om terug te vechten.
Als de meest afschuwelijke gepixelde held die ooit in Nostalgaia is verschenen, moet je je vechtend een weg banen door een leger hersenloze inwoners, terwijl je wordt bespot door een cynische verteller die je bestaan veracht.
Met strenge doch rechtvaardige gevechten waar fans van het genre van zullen genieten, inclusief *volledige aanpassing van personages, unieke gevechtsuitrustingen en boeiende verhalende mechanismen met talloze achtergronden, leidt het verwrongen en boosaardige verhaal van The Last Hero of Nostalgaia je bij elke wending richting een bijna onvermijdelijke dood.